Uvjeti poslovanja web shopa www.altorcio.hr
Opći uvjeti poslovanja
1. Opće informacije
2. Registracija kupca;
3. Naručivanje;
4. Plaćanje;
5. Otprema (dostava);
6. Preuzimanje;
7. Povrat/reklamacija;
8. Odgovornost za materijalne nedostatke
Opće informacije
Opći uvjeti poslovanja su sastavljeni u skladu s važećim propisima Republike Hrvatske i EU uvjetima za e-poslovanje.
Ovi Opći uvjeti poslovanja odnose se na poslovanje tvrtke Uljare Al Torcio, Novigrad, Strada Contessa 22a, 52466, Novigrad (Cittanova), Hrvatska (u daljnjem tekstu Al Torcio).
Odnose se na sve poslovne odnose sa maloprodajnim i internet kupcima.
Ukoliko ugovorne strane ne dogovore drugačije, na uvjete poslovanja primjenjuju se prvenstveno Opći uvjeti poslovanja Al Torcio objavljeni na ovoj stranici te važeći propisi, Zakon o zaštiti potrošača, osobito u dijelu u kojem navedeni zakon regulira pitanje ugovora sklopljenih na daljinu, NN 41/14, glava III. – Sklapanje ugovora izvan poslovnih prostorija i ugovora na daljinu.
Značenje pojmova
Kupac je svaka pravna ili fizička osoba koja izvrši kupnju.
Online kupac je posjetitelj stranice www.altorcio.hr koji popuni elektronsku narudžbu i naruči (kupi) barem jedan proizvod.
Korisnik je svaki posjetitelj ovih stranica.
Prodavatelj je tvrtka Al Torcio.
Općenito
Prodavatelj posluje u svojim vlastitim poslovnim prostorima na adresi Novigrad, Strada Contessa 22a, 52466, Novigrad (Cittanova), Hrvatska, gdje proizvodi svoje proizvode a prodaje ih na kućnom pragu ili putem web stranice www.altorcio.hr (u daljnjem tekstu: Internet trgovina ili Webshop).
Kupac može biti svaka pravna i fizička osoba.
Veleprodajni kupac je svaka pravna osoba koja vrši kupnju prema uvjetima za veleprodajne kupce a prema potpisanom ugovoru u poslovanju.
Maloprodajni kupac može biti svaka pravna i fizička osoba koja vrši kupnju u Trgovini prema Opći uvjeti poslovanja altorcio d.o.o Zagreb.
Online kupac je svaka pravna ili fizička osoba koja kupuje putem Internet trgovine.
Fizička osoba koja nastupa kao Kupac ili Online kupac mora biti punoljetna i potpuno poslovno sposobna. Ugovor u ime i za račun maloljetnika i potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici, a djelomično poslovno sposobne osobe ugovor mogu zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika ili skrbnika. Za postupanje suprotno ovoj odredbi Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.
Kupnjom proizvoda smatra se da je Korisnik / Kupac / Online kupac pročitao, primio na znanje sve navedene obavijesti i slijedom toga dao suglasnost, odnosno prihvatio ove predugovorne obavijesti, uvjete korištenja i Opće uvjete poslovanja kao sastavni dio potrošačkog / prodajnog, kupoprodajnog ugovora, koji se u skladu sa Zakonom smatra ugovorom sklopljenim na daljinu.
Kupac je odgovoran za ispravnost podataka koje je naveo za potrebe korištenja usluga Webshopa, odnosno kupnje.
Prodavatelj se oslobađa svake odgovornosti za štetu koja bi mogla nastati na uređajima koji omogućuju pristup Internetskoj trgovini i podacima pohranjenim na istim uređajima prilikom korištenja Internetske trgovine ukoliko je ista nastala uslijed protupravnih radnji trećih osoba, računalnih virusa i sl. te drugih slučajeva za koje nije odgovoran Prodavatelj. Također, Prodavatelj je oslobođen svake odgovornosti u slučaju nastanka okolnosti koje onemogućavaju korištenje Internetske trgovine.
Webshop omogućuje kupnju robe iz ponude – prodajnog asortimana prodavatelja i raspoloživih količina, putem Internet trgovine na web stranici Prodavatelja, www.altorcio.hr.
Ovi Opći uvjeti objavljeni su na stranici www.altorcio.hr. Kupac ima mogućnost i ovlašten je pohraniti odnosno ispisati Opće uvjete poslovanja na vlastitom računalu ili drugoj jedinici za pohranu.
Prodavatelj je ovlašten, bez prethodne obavijesti, mijenjati sadržaj ovih obavijesti i uvjeta korištenja u bilo kojem trenutku. Stoga kod svake posjete Internet trgovini potrebno je upoznati se s obavijestima i uvjetima korištenja jer Prodavatelj neće biti odgovoran za posljedice proizašle iz promjene sadržaja.
Ovo su Opći uvjeti poslovanja.
Informacije o obrtu
OBRT ZA UGOSTITELJSTVO, MASLINARSTVO i ULJARSTVO "TORCI 18",
vl. Đurđica Beletić, Torci 34, 52466, Novigrad
MB:91299080
Adresa
Uljara Al Torcio,
Strada Contessa 22a,
52466, Novigrad (Cittanova),
Istra, Hrvatska
TELEFON
+385 52 758093
+385 98 0219902
+385 98 9292873
torci@nautico.hr
info@altorcio.hr
RADNO VRIJEME
- pon / pet 08:00 - 18:00
- subota: 08:00 - 12:00
Registracija
Korisnik se može registrirati prilikom narudžbe naših proizvoda. Registracija služi za olakšavanje naknadne narudžbe. Korisnik može poslati upit i bez podataka a samo s ispravno upisanom email adresom.
Naručivanje
Odabir željenog proizvoda vrši se odabirom zapremine butelje i broja butelji i spremanjem u košaricu klikom na link „Naruči“.
Naručivanje naših proizvoda moguće je i elektronskom poštom - e mailom te telefonskim putem uz virmansko plaćanje.
Kupac je sam odgovoran za pristup svojem sustavu i sam će se pobrinuti za osiguranje korisničkih podataka i lozinki. Kupac jamči za točnost i istinitost svih dostavljenih podataka te Prodavatelju odgovara za štetu nastalu zbog netočnih odnosno neistinitih podataka.
Prodavatelj se uvijek trudi osigurati točnost, istinitost i ažurnost podataka objavljenih na internetskim stranicama. Unatoč tome može se dogoditi da se karakteristike proizvoda, njihovo stanje na skladištu i cijena promijeni tako brzo da Prodavatelj ne uspije na vrijeme ažurirati podatke na internetskim stranicama. U tom slučaju Prodavatelj će Kupca u najkraćem mogućem vremenskom razdoblju obavijestiti o promjenama i omogućiti mu opoziv narudžbe ili zamjenu naručenog proizvoda.
Sve fotografije proizvoda su simbolične i mogu se razlikovati u strukturi, nijansi boje ili drugoj značajki. Prodavatelj nastoji točnim i detaljnim opisom proizvoda što vjernije prikazati isti.
Nemogućnost sklapanja ugovora:
Sukladno članku 43. Zakona o zaštiti potrošača, ugovor u ime i za račun maloljetnika ili potpuno poslovno nesposobne osobe mogu sklopiti samo njihovi zakonski zastupnici, odnosno djelomično poslovno sposobne osobe mogu sklopiti ugovor samo uz suglasnost njihova zakonskog zastupnika. Prodavatelj ne preuzima odgovornost za ugovore sklopljene protivno ovoj odredbi.
Plaćanje
Uvjeti poslovanja s veleprodajnim kupcima regulirani su ugovorima koji uređuju isporuku robe, cijene, rabat, obveze i rokove plaćanja, zaključivanje budućih poslova i druge poslovne uvjete.
Sve navedene cijene izražene su u hrvatskim kunama (HRK). Cijene uključuju sva davanja. Cijene ne uključuju troškove dostave.
Izvršenjem narudžbe na Webshopu kupac se obavezuje platiti narudžbu.
Načini plaćanja koje Prodavatelj omogućuje Online kupcu su:
Pouzećem:
Prilikom preuzimanja pošiljke, Online kupac iznos računa plaća u gotovini djelatniku dostavne službe. Kupac ne može platiti naručene artikle dostavljaču kreditnom ili debitnom karticom, već isključivo gotovinom.
Plaćanjem na transakcijski račun:
Online kupac kod plaćanja na transakcijski račun na svoju e-mail adresu dobiti će predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu. Uplatu zatim može izvršiti korištenjem internet bankarstva ili univerzalnim nalogom za plaćanje putem banke, pošte, Fine i sl. na:
IBAN: HR 9124020061100362898
SWIFT: ESBCHR 22
Kupac je suglasan da Prodavatelj može i izričito je ovlašten, prema vlastitom nahođenju, u slučaju sumnje na zlouporabu bilo koje vrste plaćanja, bilo koju takvu transakciju bez najave i prethodne obavijesti obustaviti, te može sve relevantne podatke predati nadležnim tijelima radi kaznenog progona potencijalnih počinitelja.
Ukoliko kupac odabere način plaćanja pouzećem, a prilikom dostave ju bez valjanog razloga odbije preuzeti, dužan je platiti manipulativne troškove povrata u iznosu od 10% ukupnog iznosa narudžbe.
Ukoliko kupac ne može iz bilo kojeg razloga izvršiti plaćanje kupoprodajne cijene, Prodavatelj je ovlašten jednostrano otkazati postupak kupnje. U tom slučaju kupac odgovara Prodavatelju za svu štetu i sve troškove koje bi Prodavatelj pri tome mogao imati.
Račun za kupljene proizvode će se dostaviti kupcu u paketu zajedno s proizvodima.
Otprema (dostava) i preuzimanje
Dostava se vrši putem dostavne službe GLS Croatia, a uobičajeno vrijeme isporuke je 2-5 radna dana. Vrijeme isporuke počinje teći sljedeći radni dan nakon predaje narudžbe u Internet trgovini.
GLS Croatia isporuku obavlja isključivo na području Europske unije.
Opći uvjeti poslovanja dostavne službe GLS Croatia - ovdje.
Proizvod se smatra isporučenim kada kupac ili od kupca ovlaštena osoba parafira pisanu potvrdu o preuzimanju iste te istu dostavi Prodavatelju ili preda dostavnoj službi.
Kupac prilikom uručenja kupljene robe treba provjeriti sadržaj pošiljke. U slučaju nedostataka dužan je o tome obavijestiti Prodavatelja što je ranije moguće, a najkasnije u roku 24 sati od preuzimanja kupljene robe. Kupac je dužan bez odlaganja robu pregledati i u roku od 8 dana obavijestiti Prodavatelja o vidljivim nedostacima robe. U suprotnom Prodavatelj ne odgovara za nedostatke na kupljenoj robi. Ne odgovara se za neznatan materijalni nedostatak.
Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tijekom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja Kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju vidljivih oštećenja ambalaže, odnosno proizvoda, odmah pisanim putem predati dostavljaču (djelatniku službe koja obavlja dostavu) reklamaciju.
Ukoliko roba ima vidna oštećenja, nedostatke ili se radi o robi koju Kupac nije naručio, Kupac je ovlašten ne preuzeti paket. Dostavna služba će ga u tom slučaju vratiti Prodavatelju, a on će neodgodivo i u najkraćem mogućem roku kontaktirati kupca kako bi dogovorili novu dostavu ispravne robe ili eventualni povrat sredstava za slučaj da roba koju je Kupac naručio više nije raspoloživa.
Prodavatelj se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati tijekom dostave. Ako Kupac ne primi robu ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, Kupac je dužan o tome obavijestiti Prodavatelja kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. Ako Kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio, Prodavatelj ima pravo tražiti od Kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.
Cijene dostave
Cijena dostave putem dostavne službe GLS Croatia - ovdje.
Povrat, reklamacija, zamjena
Prodavatelj garantira vrhunsku uslugu i ostvarenje maksimalne vrijednost za novac.
Ukoliko Kupac ipak nije zadovoljan isporučenim proizvodom, može ga vratiti u roku 14 dana a Prodavatelj će Kupcu vratiti novac ili ponuditi zamjenski proizvod ukoliko Kupcu to više odgovara.
Kupac može reklamirati proizvod osobno ili ga poslati na adresu tvrtke: Uljara Al Torcio, Novigrad, Strada Contessa 22a, 52466, Novigrad (Cittanova), Hrvatska.
Sukladno zakonu o zaštiti potrošača, u slučaju kupovine na daljinu (kada se ne radi o osobnom preuzimanju nego se roba šalje dostavnom službom), Kupac je ovlašten jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to, u roku 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke posljednjeg proizvoda iz narudžbe.
Rok otkazivanja narudžbe počinje teći od dana kada je Kupac ili treća osoba koju je kupac odredio, a koja nije prijevoznik, primio proizvod, uz pretpostavku da je prije toga Kupac bio obaviješten o pravu na jednostran raskid ugovora. Ako Prodavatelj nije obavijestio Kupca o njegovu pravu na jednostrani raskid ugovora, pravo Kupca na jednostrani raskid ugovora prestaje istekom 12 mjeseci od isteka roka za raskid ugovora (14 dana od primitka proizvoda).
Ako je Prodavatelj dostavio Kupcu obavijest u roku od 12 mjeseci, pravo na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku 14 dana od dana kada je kupac primio tu obavijest.
Smatra se da je ugovor raskinut na vrijeme, ako je obavijest o raskidu upućena unutar rokova, a Ugovor je raskinut u trenutku kada je Prodavatelj primio pisanu obavijest o raskidu.
Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora nalazi se kao prilog ovim Općim uvjetima poslovanja.
Kupac može ugovor jednostrano raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražava svoju volju da raskine ugovor, a koja je na jasan način i nedvosmisleno stavljena na znanje Prodavatelju.
Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora Prodavatelj će javiti Kupcu, bez odgađanja, koristeći podatke za kontakt iz obrasca ili izjave Kupca.
U slučaju jednostranog raskida ugovora Prodavatelj će postupati prema Zakonu o zaštiti potrošača, odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat uplaćenog iznosa izvršiti će nakon što Kupac vrati naručenu robu. Povrat robe Kupac mora izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada je izjavio jednostrani raskid ugovora.
Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača dužan snositi izravne troškove povrata robe ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora.
Ukoliko je razlog zamjene ili povrata oštećena ili neispravna roba, trošak dostave ide na račun tvrtke Al Torcio.
Prodavatelj stoji na raspolaganju Kupcu radi obavijesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda na tel. +385 52 758 093 ili e-mail adresi: info@altorcio.hr.
Sukladno članku 77. stavku 5. Zakona o zaštiti potrošača, Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.
Vraćeni proizvod mora biti nerabljen, neoštećen, u odgovarajućoj ambalaži (ukoliko je u istoj dostavljen), s odgovarajućim originalnim etiketama, privjesnicama i uz priloženu presliku računa.
U slučaju povrata proizvoda koji je korišten ili nema svu pripadajuću ambalažu, etikete, privjesnice ili presliku računa Prodavatelj ima pravo teretiti Kupca za iznos od 50% vrijednosti vraćene robe za manipulativne troškove povrata, odnosno minimalni iznos od 100 kn. U slučaju povrata robe koja je korištenjem vidno oštećena Prodavatelj ima pravo odbiti povrat u potpunosti.
Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obaveze koje se nalaze u domeni dostavne službe, ali će u dogovoru s njima osigurati najbolju moguću uslugu za svakog Kupca. Ako prilikom preuzimanja robe Kupac primijeti bilo kakvo oštećenje nastalo dostavom dužan je reklamaciju uputiti dostavljaču na licu mjesta te istu bez odgađanja javiti pismenim putem na e-mail: info@altorcio.hr
Pravo na otkazivanje narudžbe
Prodavatelj i Kupac mogu iskoristiti pravo na raskid ugovora (otkaz narudžbe) prije slanja robe na isporuku, uz povrat prethodno uplaćenih sredstava. Ukoliko Prodavatelj iz bilo kojeg razloga ne može isporučiti plaćenu robu, Kupcu će ponuditi zamjenski artikl, a ukoliko ga kupac ne želi, uplaćena sredstva će u cijelosti vratiti Kupcu.
Ukoliko Kupac odluči raskinuti ugovor (otkazati narudžbu) prije nego je roba poslana na isporuku, povrat sredstava ću biti izvršen u roku 3 (tri) radna dana.
Odgovornost za materijalne nedostatke
Prema Direktivi 1999 / 44 / EZ Europskog parlamenta i Vijeća, te odredbama Zakona o obveznim odnosima Prodavatelj je odgovoran za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku kupovine.
Izgled određenog proizvoda prikazani su u Internet trgovini samo radi obavijesti Kupcu. Time se različitost u izgledu ne smatraju uvjetom za odgovornost Prodavatelja za materijalne nedostatke stvari prema odredbama članka 401., stavka 1., podstavka 4. Zakona o obveznim odnosima.
Sve fotografije proizvoda su simbolične i Proizvod se može razlikovati u strukturi, nijansi boje ili drugoj značajki. Prodavatelj nastoji točnim i detaljnim opisom proizvoda što vjernije prikazati svaki proizvod kao i što detaljnije i sa što više informacija pružiti Kupcu obavijesti o veličinama, mjerama, strukturi i drugim značajkama proizvoda.
Prodavatelj ne odgovara za materijalne nedostatke stvari:
- koji su u trenutku kupovine Kupcu bili poznati ili mu nisu mogli ostati nepoznati (jasno označena roba s greškom, ostvaren popust u trgovini radi oštećenja na proizvodu i sl.);
- koji su se pokazali nakon proteka roka od šest mjeseci;
- o kojima Kupac nije bez odgađanja obavijestio Prodavatelja u trenutku kada ih je otkrio, a najviše nakon proteka roka od osam dana od otkrića materijalnog nedostatka stvari.
Kupac koji je pravodobno i uredno obavijestio Prodavatelja o materijalnom nedostatku proizvoda ovlašten je:
- zahtijevati od Prodavatelja da taj nedostatak ukloni
- zahtijevati od Prodavatelja da mu preda drugu stvar bez nedostatka
- zahtijevati sniženje cijene
- izjaviti da raskida ugovor.
Troškove otklanjanja nedostatka i predaje druge stvari u slučaju materijalnog nedostatka stvari u potpunosti snosi Prodavatelj.
Primjedbe i prigovori
Sukladno čl. 10 Zakona o zaštiti potrošača, Prodavatelj omogućuje Kupcima / Korisnicima da mogu podnositi pisane prigovore na sljedeći način:
- putem pošte na adresu: Uljara Al Torcio, Novigrad, Strada Contessa 22a, 52466 Novigrad (Cittanova), Hrvatska
- na e-mail adresu: info@altorcio.hr
Prodavatelj se obvezuje odgovoriti na sve primjedbe i prigovore u roku od najviše 15 dana.
Kako bi Prodavatelj potvrdio primitak pisanog prigovora, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, a zatim i na isti odgovorio, Kupac / Korisnik treba navesti točne podatke za primitak istog.
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje. To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem službenom jeziku EU.
IZJAVA O ZAŠTITI PODATAKA I PRIVATNOST
Prodavatelj se obvezuje čuvati privatnost svih osobnih podataka kupaca web trgovine Uljare Al Torcio, te će s istima postupati sukladno odredbama Opće uredbe o zaštiti podataka Uredbe (EU) 2016/679, s napomenom da prodavatelj prikuplja samo nužne osnovne podatke kupaca koje isti daju prilikom procesa registracije i procesa predavanja narudžbe, te jamči da isti nikada neće biti dani na uvid ili uporabu trećim osobama.
Osobni podaci kupaca web trgovine Uljare Al Torcio nalaze se u web zbirci podataka najduže jednu godinu od dana zadnje kupovine nakon čega se isti automatski brišu, te se koriste isključivo za potrebe operatera kod obrade narudžbe i dostave proizvoda putem specijalizirane dostavne službe – ugovornog partnera GLS Croatia.
Ukoliko ne želite da čuvamo Vaše osobne podatke, molimo Vas da nas obavijestite na adresu elektroničke pošte službenika za zaštitu osobnih podataka: info@altorcio.hr, nakon čega će isti biti odmah trajno izbrisani.
Vlasnica Obrta Đurđica Beletić odgovorna je za zaštitu osobnih podataka, a istu možete kontaktirati na sl. telefon: +385 52 758 093.
KOLAČIĆI
Prilikom otvaranja naše stranice ili pregledavanja istih automatski se prikupljaju nužni podaci koristeći kolačiće za optimizaciju naše stranice kako bismo vam pružili najrelevantnije informacije i što bolje korisničko iskustvo.
Kolačići su sitne elektroničke informacije koje internetska stranica šalje pretraživaču posjetitelja i koje se spremaju na tvrdi disk posjetitelja.
Ako ste zabrinuti zbog spremanja kolačića na vašem uređaju, možete konfigurirati svoj pretraživač tako da odbija spremanje svih kolačića ili da vas upozori prilikom postavljanja kolačića, što vam omogućuje da odlučite želite li ih prihvatiti ili ne.
Također možete obrisati kolačiće sa svog uređaja. Međutim, ako odaberete blokiranje kolačića ili ih obrišete, određene funkcije internetskih stranica koje posjećujete možda neće ispravno raditi.
Cjeloviti sadržaj Izjave o privatnosti - ovdje.
Prilog:
Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora.